Nu har jag landat i soffan efter en stressig dag med möten och kontorsarbete som jag inte hann klart med och sen avslutade jag kvällen med ett mysigt yoga pass i kyrkan, det gäller att få balans i livet mellan stress och harmoni så tror jag att man klarar av dom vardagliga problemen bättre.
 
 
Igår kom jag hem efter att ha varit på planeringsdagar med mitt arbete, känner mig fortfarande lite seg eftersom det har varit två intensiva men trevliga dagar och det blir ju inte så mycket sömn som hemma när man är iväg och sover borta.
 
 
Innan middagen så passade Sussi, Calle och jag på att ta en löprunda på nästan 8 km på jättefina vägar i skogen runt Yxnerum och det var så kul för det gick så lätt att springa förutom i vissa backar.
 
 
Därefter blev vi serverade en god trerätters middag som avslutades men en sockerbomb bestående av en marängbakelse som bara smälte i munnen.
 
 
/Kram Mia
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej