Igår var det åter dags för det traditionella vårruset, vet inte riktigt hur många gånger jag sprungit det men det börjar bli en hel del vid det här laget.
 

Igår var vi ett härligt gäng från min arbetsplats och ett annat ställe inom vår enhet, det var jag, Frida, Julia och Sussi plus ytterligare två tjejer, Malin och Emma.
 
 
Lyckades hitta den här bilden som vårrusets fotograf har tagit, typiskt nog precis när jag höll på att ta upp ett papper ur fickan. I år var det en ny bansträckning som jag tyckte var mycket roligare, framförallt så slapp man springa uppför Drottninggatan som mest består av kullersten och spårvagnsspår där det finns stor risk att trampa snett och stuka till sig.
 

Sussi och jag efter målgång, jag hade som mål att springa under 30 minuter men jag slutade på 33 minuter och Sussi var snabbare och sprang in lite före mig på 31 minuter. Att det ska vara så omöjligt att få bort dom där sista ynkliga minuterna.
 
 /Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej