Äntligen är maj månad här med lite värme som förhoppningsvis stannar kvar.
 
 
Valborg blev en lugn kväll då vi åt lite god mat och sedan åkte Maud och jag ner till Söderköping för att lyssna på lite musik och titta på majbrasan, det var Joyvoce kören från Söderköping och Peter Malmberg som stod för underhållningen, det är inte jätteviktigt för mig att fira Valborg men lite tradition är det allt att se någon eld.
 
 
Idag har jag njutit av det fina vädret och istället för första majtåg så tog jag en egen sväng ut i skogen med hästen.
 

Det är inte ofta dom här två kan samsas om samma mat eller vatten men idag gick det tydligen bra.
 
 
För övrigt har jag haft en lugn ledig helg då jag inte gjort så mycket utan mest hållit på hemma och i trädgården men igår tog jag en joggingtur vid SoK , det är ju bara två veckor kvar till vårruset så det är väl dags att komma igång nu. Hoppas ni haft en bra Valborg vad ni än har hittat på.
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej