Helgen som var har varit minst sagt fullbokad, jag började i Lördags morse med ett spinningpass på Friskis&svettis till förmån för barncancerfonden.
 
 
 
Det var Sussis syster Johanna som hade fixat och bokat upp 2 st cyklar som skulle hållas i gång i 12 timmar, man fick betala för varje timme man cyklade och dom pengarna gick oavkortat till barncancerfonden själv tog jag bara ett pass men Sussi var duktig och cyklade hela 4 pass.
Därefter for jag hem och tog en dusch för att sen åka upp till min bror i Stockholm. När vi kom upp dit så åkte vi ut till ABBA museét som jag länge velat besöka.
 
 
Eftersom ABBA var en av mina största idoler under min tonårstid så var det ju inte så mycket nyheter om dom för mig men det var kul att se och återuppleva alla minnen.
 
 
Vem minns inte helikoptern dom satt i på skivomslaget till LPn Arrival.
 
 
Man fick även testa på att vara den femte ABBA medlemmen vilket man drömde om när man var liten och stod och mimade med hopprep.
 
 
Därefter åkte vi hem till Patric för en trevlig kväll där det bjöds på god mat och dryck som vanligt.
 
 
I går tog vi en promenad i ett blåsigt men soligt Stockholm, tyvärr var inte Malin som var hemma och jobbade och Ida som var sjuk med när vi knallade runt i Gamla stan där vi även stannade och fikade på ett jättemysigt gammalt fik vid ett torg.
 
 
Det finns ju så mycket häftiga gränder och gamla hus där, så när man knallar omkring kan man verkligen leva sig in i och fundera på hur det var att bo här förr i tiden. Tänk när dom kom farande med häst och vagn och parkerade på torget.
 
 
Idag har jag tillbringat hela dagen hemma hos min chef Pelle med en heldags planering tillsammans med hela personalgruppen, det känns alltid bra att få sitta ner och i lugn och ro få hinna diskutera saker för det hinns aldrig med i vardagen på mitt arbete då vi för det mesta har fullt med barn där.
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej