En sak som är väldigt roligt med mitt jobb är att man får göra saker som man kanske inte skulle ha gjort annars, jag vet inte hur många muséer som jag besökt och även filmer som jag aldrig skulle ha gått och sett. En av dom är den otecknade Skönheten & Odjuret som jag var och såg i söndags, och som alltid är ju Disney´s filmer bra och välgjorda och denna var inget undantag.
 
 
Var även på "junta" i går kväll med tjejgänget där Eva bjöd på räkfrossa och när vi satt och spånade lite så kom vi fram till att nu i Mars är det 30 år sedan vi började träffas regelbundet dvs ca en gång i månaden förutom på somrarna. Under alla dessa år har vi hunnit med en hel del både roliga och tråkiga saker, många barn har fötts och vi har haft många roliga fester genom åren så nu återstår att se hur vi kommer att fira våra 30 år tillsammans.
 
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej