Vi är snart inne i mitten av juni innan jag ens har fattat att det är sommar, kan ju bero på att vädret inte har visat sig från sin bästa sida. Det är ju så mycket som man vill hinna med den korta tid som vi har sommar i detta land. Jag har en del saker som jag gärna vill ägna mig åt i sommar så därför har jag knåpat ihop en lista på dom.
 
 
  • Äta massor av jordgubbar (gärna med chokladfondye)
  • Springa minst 2 ggr/vecka gärna 3.
  • Plocka blåbär.
  • Grilla
  • Läsa böcker som ligger och väntar på att bli lästa.
  • Dricka rosévin.
  • Tillbringa dagarna på en strand med att sola och bada.
  • Gå på någon konsert.
  • Göra en massa goda sallader.
  • Försöka yoga utomhus en stund varje dag.
  • Åka på utflykter.
  • Paddla SUP (som jag är sugen på att köpa mig en egen)
  • Äta glass (minst ett besök på Smultronstället)
  • Åka till Ullared med tjejerna.
  • Njuta av alla färska frukter.
  • Rida ut i skogen varma sommarkvällar.
  • Umgås med vänner.
  • Cykla (när det inte blåser)
  • Pyssla i trädgården.
  • FÖRSÖKA ATT INTE STRESSA RUNT UTAN ATT STANNA UPP OCH NJUTA AV LIVET!
I slutet av sommaren ska jag även springa midnattsloppet i Stockholm tillsammans med min bror, Midnattsloppet är ett lopp på en mil som startar kl. 22 på kvällen och går i Stockholms innerstad och som tydligen ska vara en riktig folkfest.
 
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej