Så här blev resultatet av min blomsterkrans som jag knåpade ihop igår.
 
 
Vi var bjudna till Tomas och Sussi utanför Norrköping där vi firade midsommar tillsammans med goda vänner.
 
 
När vi kom dit så hade deras dotter Hanna fixat en femkamp där det ingick bl.a spotta grodor, hoppa säck, skjuta luftgevär och kasta boll i hink, det var många år sedan jag hoppade säck men dom gamla takterna satt i och jag var snabbast i mitt heat.
 
 
Luftgevärsskyttet däremot gick det lite sämre med innan jag kom på hur siktet fungerade på geväret, därefter blev vi bjudna på en grillbuffé och sen satt vi o småpratade lite innan vi åkte hem så det blev en lugn midsommar för min del.
 
 
Det var skönt idag att vakna upp pigg och fräsch så idag började jag med ett ridpass och sen har jag fixat i trädgården och även mockat ut båda boxarna i stallet så nu är det bara kvar att tvätta och bättra på målningen lite innan vintern. Hade tänkt att springa en sväng idag men kände att jag hade fått mitt träningspass för idag ändå så det får vänta till i morgon.
 
/Kram Mia
 
 
 
 

2 kommentarer

Days by Johanna

25 Jun 2017 13:49

Låter som en härlig midsommar och jättefin krans du gjorde

Svar: Tack då mycket.
maria dahlberg

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

26 Jun 2017 18:46

Låter som en kul och härlig midsommar! Fin krans du gjorde :D

Kommentera

Publiceras ej