Ikväll lurade jag med mig Maud upp till Klarsjön för att testa min Supbräda, kände att jag behövde lite moraliskt stöd första gången.
 
 
Då min bräda är uppblåsbar så hade jag lyckats pumpa i för lite luft i den så det var lite svårt att ställa sig upp för den vek sig lite på mitten då när man reste på sig.
 
 
Men lyckades ändå paddla runt lite i sjön när jag väl kom upp på den.
 
 
Lyckades t.o.m göra lite yogaövningar på den, ha, ha snyggt va?
 
 
Även Maud vågade sig på att testa och lyckades jättebra trots att det var första gången.
 
 
På fm testade jag att simma, cykla och springa i ett sträck.
 
 
Började med att simma 400 m och därefter cykla 12 km som jag sedan avslutade med 2 km löpning och det var det värsta att direkt börja springa när man kom av cykeln.
 
 
Jag var totalt slut efteråt så jag har lite att träna på dom närmsta veckorna. Efteråt smakade jordgubbar och propud med chokladbollssmak bra, fast den smakade mest choklad.
 
 
Sent ikväll kommer Bosse och Malin hem efter att ha varit i Krakow i 3 dagar och bl.a besökt Auswitch och Birkenau så det ska bli kul att höra hur dom haft det.
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej