Frissan är jätteglad och tror att vi har köpt en ny soffa till "henne" för hon har bosatt sig i den så jag får nog köpa en till pläd till henne att ligga på så vi slipper alla katthår i soffan.
 
 
Har jobbat hela helgen och igår bestämde jag mig för att cykla till jobbet men hann bara ca 1 km innan himmelen fullständigt öppnade sig och regnet öste ner, men jag tyckte inte det var någon ide att vända för jag blev blöt direkt så det var bara att cykla vidare.
 
 
När jag kom hem från jobbet i morse så klippte jag först allt gräs och sen har jag mest suttit och slappat och kollat på cykelloppet Tour de France till och från idag och det är helt sanslöst vilka hastigheter dom far fram i nerför bergen.
 
 
Nu har jag varit ute i skogen och plockat lite svamp och även blåbären börjar att mogna men det finns inte jättestora mängder bär på buskarna utan dom sitter ganska glest.
 
 
Nu är det bara två veckor kvar att jobba innan även jag får gå på semester.
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej