Igår var vi hemma hos våra grannar Erik och Marlene på ett jättetrevligt poolparty, det var så mysigt att dom hade bjudit in grannar och alla ungdomar med respektive. Vi umgicks mycket när barnen var små och alla barnen lekte med varandra men nu har dom flesta blivit vuxna och flyttat hemifrån så det blir inte av att man ses så ofta.
 
 
När vi kom dit så blev vi bjudna på en drink och vad passar bättre på ett sommarparty än en Pina Colada som dessutom är min absoluta favoritdrink.
 
 
Eftersom vädret visade sig från sin bästa sida så kunde vi tillbringa den fina sommarkvällen i deras mysiga trädgård.
 
 
Det var deras dotter Alice och hennes pojkvän Gustav som hade fixat och trixat med maten som bestod av grillspett, lammstek samt olika sallader och röror.
 
 
 
Efter god mat och dryck var det dags för bad och lek med ölspelet Beer Bomb i poolen.
 
 
Jag tycker det är så kul när både vi vuxna och ungdomarna(som också är vuxna numera)kan samlas och ha roligt tillsammans.
 
 
En jätterolig fest med full fart från början till slut där vi dansade loss och sjöng för full hals tills det var dags att cykla hem, tur att det inte finns grannar i närheten som man stör.
Så idag har det varit lite segt och jag har mest suttit framför tv´n och kollat på tävlingarna från Falsterbo där våra duktiga ryttare tog hem segern i dresssyren och fick fina placeringar även i hoppningen.
 
 
Häromdagen när jag kom hem från jobbet blev jag så glad då grannen Lotta hade varit här och lämnat den här fina blomman och en flaska Cava som tack för att jag skött om deras hus och blommor när dom har varit iväg på semester. Nu är det bara en vecka kvar att jobba så är det SEMESTER!!
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej