Äntligen har jag fått se honom live på scenen och det var precis så bra som jag hade förväntat mig, varken bättre eller sämre.
 
 
Då varken Bosse eller någon av mina kompisar var intresserad av att gå så var Sofie snäll och följde med sin kära mor.
 
 
Lite fashinerande att han har sett exakt lika dan ut sen han började sin karriär.
 
 
Igår blev en intensiv dag, började med en cykeltur som jag avslutade med en simtur i Klarsjön sen hem och packa ihop saker tills i morgon då Sofie och jag ska stå på loppis på Himpan i Norrköping därefter for jag hem till grannen och hjälpte henne att köra hö.
 
 
Efter en snabb dusch så bjöd Sofie på middag innan vi åkte ner till Hugos i Norrköping där Uggla spelade.
 
 
Idag har jag gjort min sista arbetsdag så nu är det äntligen SEMESTER!!
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej