Tog en provprenumeration på Glossybox för ett tag sedan, man får varje månad en box med lite olika skönhetsprodukter. Förra månaden blev jag ganska besviken men den här månaden var det jättebra saker, det är ju så olika vad man använder.
 
 
Det jag blev mest nöjd med var torrshampo från Maria Nila och en kräm från Body Shop som bl.a är till för att smörja på tatueringar och torra partier.
 
 
Vill också passa på att gratulera duktiga Sussi som i söndags simmade Vansbrosimmet på 3 km och därmed har klarat av halva sin Svenska klassiker, bara Lidingöloppet och Vasaloppet kvar, heja dig. Har suttit på kontoret och jbbat hela dagen så när jag kom hem åkte jag upp och simmade 400 meter i Klarsjön.
 
 
                            Bilden har jag stulit från hennes Instagram.
 
/Kram Mia
 
 
 
 

1 kommentarer

Sussi.A

14 Jul 2017 14:45

Åh tack snälla vännen. usch ja, Vasaloppet, hade hellre cyklat ett extra varv runt Vättern istället.
=)

Kommentera

Publiceras ej