Idag har jag varit hemma hos min jobbarkompis Mia och kollat in hennes gulliga fölungar.
 
 
Den här sötnosen heter Myran och hennes mamma heter Penny, hon är ca 2 veckor gammal.
 
 
Den andra fölisen som jag inte minns namnet på var redan 2 månader gammal och ville gärna bli klappad och ompysslad.
 
 
Mia och Ronny föder upp Westernhästar men Mia är även duktig på Akademisk ridkonst där hon håller på att utbilda sig till tränare så jag kollade lite på hur hon tränar sina hästar för hand och fick även lite tips och råd hur jag ska träna min häst. Det är alltid inspirerande och roligt att se andra träna.
 
 
Ikväll har jag varit uppe i sjön och paddlat lite och nu börjar det gå riktigt bra, hade sådan tur att brädan gick precis att få in i bilen så jag slipper hålla på med tackräcke och krångla när jag ska iväg.
 
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej