Oj vad fort den här helgen har gått, jag jobbade på trettondagsafton men har sen varit ledig resten av helgen. Vi var bortbjudna till grannar både torsdagskvällen och fredagskvällen. På lördagskvällen var Anders och Marie som är ett par goda vänner som vi inte umgås med så ofta nu för tiden hemma hos oss,  vi åt, babblade om allt möjligt och spelade spel.
 
 
Trots att det blev sent så masade jag mig upp tidigt på söndags morgonen och följde med Sussi, hennes syster Hanna och hennes son Mattis till golfbanan i Åtvidaberg för att åka skidor.
 

Det var första gången sen Vasaloppet som jag stod på ett par skidor, jag hade inte ens plockat ur dom ur fodralet för när jag kom i mål så var jag ganska trött på skidåkning så att säga.
 

Men det var faktiskt ganska kul att åka nu igen när man inte har någon press på sig att man måste träna inför något, utan bara åka för att det är roligt och det är ju en otroligt bra träningsform för hela kroppen. Däremot så ångrar jag absolut inte att jag bestämde mig för att genomföra tjejklassikern och är jätteglad att jag har gjort Tjejvasan men jag tror inte att jag kommer att göra om just den någon mer gång. Jag var även på F & S i går kväll där ledarna körde igenom sina nya pass för säsongen och testade Helens pass och tittade på när Britt körde sitt som var ett Limitid edition special pass och som ska bli kul att testa.
 
/Kram Mia
 
 

Kommentera

Publiceras ej