Igår var Sussi och jag till Linköping för lite shopping, främst var det Löplabbet vi skulle till för att införskaffa oss nya löpardojor till våren. Killen vi fick hjälp av var otroligt proffsig och filmade oss både bakifrån och från sidan för att kolla vårat löpsteg och vår löpteknik. Han gav oss lite tips och råd men i det stora hela tyckte han att vi hade bra löptekning så det bådar ju gott för framtida lopp.  När vi var i Portugal för två år sedan köpte jag ett par skor av märket Brooks som jag bara älskar och inte har hittat på något annat ställe, jag blev så glad när dom hade exakt samma sko fast i en annan färg och till råga på allt med 25% rabatt så dom fick självklart följa med hem.
 

Efter ett antal timmar på stan så gick vi till en mysig kina restaurang och åt lunch.
 

Helgen som gick tillbringades mest med familjen. på lördagskvällen hade vi lite familjemys med en försenad kräftskiva och spelade sällskapsspel. På söndag f m var jag till kyrkan och lyssnade på musik då det var en Equmenisk musikgudstjänst och därefter var vi på Å-cafet och åt plankstek, själv åt jag fiskplanka med gös.
 
 
Jag skulle ju egentligen varit ledig den här helgen men pga sjukdom på jobbet så fick jag jobba kväll och natt i söndags men det sitter ju aldrig fel med lite extra pengar så det var helt ok och om bara drygt en månad så kommer jag ju att tillbringa en vecka här och bara slappa.
 
 
/Kram Mia
 
 

1 kommentarer

Sussi.A

27 Jan 2017 19:25

Nu måste jag in igen å köpa nya skor. vill inte skita ner mina nya =)tack för en härligt underbar dag vännen min.

Kommentera

Publiceras ej