Helgen har vi tillbringat uppe på Nybble gård hos våra vänner Eva och Frasse som vi ska åka till Teneriffa tillsammans med nästa Söndag.
 
 
Igår när vi kom dit så tog vi en promenad runt gärdena och eftersom det inte finns någon skog som skyddar där så kom den kalla vinden åt att blåsa så det var svinkallt.
 
 
När vi kom tillbaka in i värmen så fixade Eva till plankstek åt oss.
 
 
Bosse och Frasse som åskådare och arbetsledare.
 
 
Det var nog en av de godaste plankor som jag någonsin ätit, därefter satt vi o småpratade, planerade våran resa och kollade på melodifestivalen. Kul att Axel Schylström från Norrköping gick vidare till andra chansen.
 
 
Jag måste även passa på att sända ett stort GRATTIS! till Henrik von Eckerman som så skickligt vann sista deltävlingen i Väldscupen i Göteberg.
 
 
Själv börjar jag känna mig lite småförkyld men jag hoppas att det inte blir så mycket  mer än en vanlig förkylning.
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej