Vilken vinterdag vi hade igår, jag följde med Sussi till Åtvidaberg för där har dom lite mer snö så dom har kunnat spåra jättefina skidspår.
 
 
Kallt som attans var det på morgonen men efter lite åkning så hade vi fått upp värmen, det kändes att det var nästan ett år sedan sist jag åkte men efter ett tag så gick det bättre och bättre.
 
 
Sussi har ju bara Vasaloppet kvar innan hon är färdig med en Svensk klassiker, saknar lite att inte ha något speciellt mål just nu att träna inför men ALDRIG att jag skulle ge mig på NIO mils skidåkning som han ska göra. Däremot har jag ju min ICA klassiker där man ska åka 9 mil skidor eller stavgång om det inte finns snö men då har jag ju en månad på mig och inte en dag.
 
 
När det är kallt så måste ju även småfåglarna få lite att äta, hittade den här fina fågelmataren på Rusta för ett tag sedan.
 
 
Igår kväll var jag även till kyrkan för att sjunga in julen och lyssna på julmusik, det är så mäktigt när dom avslutar med en solist som sjunger O helga natt tillsammans med kören, det är nog en av dom finaste sånger som jag vet. Så nu när julen är insjungen så är den välkommen.
 
 
St Laurenti kyrka, hoppas ni har haft en fin tredje advent.
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Sussi.A

20 Dec 2017 16:06

Ja jag vet, fy ja, nio mil på skidor. tre fyra mil är ju bara härligt, men sen. Hoppas dagen går fort =) Hoppas du följer med flera ggr till spåret. Kul med sällskap.

Svar: Bara det finns snö❄️ska ju köra nio mil totalt.
maria dahlberg

Kommentera

Publiceras ej