Ikväll blev det en tur i skogen efter dom senaste dagarnas träning på ridbana så det blir lite omväxling för henne, trodde att flugorna skulle ha lugnat ner sig till kvällen men inte då.
 
 
I söndags var vi i "juntan" vårt gamla tjejgäng som bestod av grannar sedan den tiden vi bodde utanför Mogata bjudna till Lenas sommarstuga nedanför Valdemarsvik.
 
 
Hon hade fixat så fint och bjöd på kräftor med tillbehör.
 
 
Och därefter ost och kex.
 
 
Nu har jag börjat min sista semestervecka och det känns som jag har fullt upp hela dagarna men jag tycker att jag har gjort mycket den här semestern så den här sista veckan tänkte jag ägna åt att få lite ordning här hemma både inne, ute och i stallet. Igår sprang jag mitt sista pass inför Midnattsloppet på lördag och imorgon ska jag in till Stadium i Norrköping för att hämta ut min tröja och nummerlapp.
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej