Idag har Sussi visat mig vägen som vi ska cykla i morgon på Trialtonet, kollade även in var vi ska simma och var växlingen till löpningen sker. Vid dom här bryggorna är det altså som vi startar i morgon. Hjälp vad har jag gett mig in på. Återkommer i morgon om hur det gick.
 
 
Igår var Malin och jag en sväng till Skänninge marken, tyvärr så började det att regna strax efter att vi kom dit så vi stannade inte så länge men jag hann med att köpa lite kort, servetter och korv samt en snygg gul regnponcho så jag inte behövde bli dyngsur.
 
 
Sist jag besökte det här torget var när jag cyklade tjejvättern förra året och dom hade en depå med vätska och bullar där.
 
 
Nu har jag även införskaffat mig en ny telefon för den gamla började att bli lite trött, har ju haft den i över tre år så jag är förvånad att den fortfarande är hel. Det blev en iPhone även denna gång fast en 6S, är inte riktigt sams med den än för jag tycker den är lite stor och klumpig men man vänjer väl sig.
 
/Kram Mia
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej