Igår var jag och såg rock of 80´s på Saab arena i Linköping, egentligen var det Bosse, Malin och jag som skulle se den men tyvärr blev Bosse sjuk så Malins kompis Milla fick snabbt hoppa in och följa med istället. Milla och jag började med att ta en fika hos Malin på Espresso House i Linköpng där hon jobbar.
 
 
Testade deras päronpaj med mjölkchoklad som var jättegod och inte så söt som jag hade väntat mig.
 
 
När konserten väl drog i gång så var det full fart från början till slut med riktigt bra artister såsom Peter Johansson, Bruno, Kee från Europe, Joakim Kans m.fl.
 
 
Komikern Per Andersson var "konfransier" och stod för dom humoristiska inslagen under kvällen.
 
 
Inte ofta man ser mig på Rockkonserter men den här var riktigt bra.
 
 
För övrigt har jag tagit det lugnt i veckan som gått eftersom jag är lite små förkyld och försöker kurera mig då vi åker till Portugal om mindre än en vecka.
 
/Kram Mia
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej