I torsdags sprang jag Vårruset i ösregn och idag har jag cyklat ut till mamma på Djurön för att fira mors dag och jag bara undrar var är solen och värmen.
 
 
Man får passa på nu och cykla dit man ska för nu är det bara två ynkliga veckor kvar innan det är dags för start.
 
 
Jag tog cykeln och Malin bilen ut till mamma så kunde jag åka med henne hem eftersom vädret inte var det bästa för min tanke var att jag även skulle cykla hela vägen hem men det blev i alla fall nästan 4 mil så nu har jag cyklat 45 mil av dom 50 som jag hade planerat och dom sista 5 får bli nu i veckan.
 
 
Utsikten från mammas hus.
 Av Malin fick jag praktiska trädgårdsredkap eftersom hon tycker att jag alltid springer omkring och letar efter sekatörer, Sofie är ju inte hemma men hon ringde ikväll och gratulerade och hon har kommit till rätta och verkar trivas nere på Cypern så det känns skönt.
 
 
I fredags kväll var det bal på Söderköpings Brunn så då var jag nere och kollade på när Bosse skjutsade fina Alicia och Johan i sin Camaro och dom matchade till och med bilen.


I går kväll firade vi Bosse som fyller år i veckan som kommer och Malin hade åter fixat en kanongod och dessutom väldigt fin tårta. 

 
Det här blev visst ett väldigt blandat inlägg men just nu rullar tiden på alldeles för fort känns det som ibland skulle man vilja ha några fler timmar på dygnet.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej