I fredags tog jag mitt sista långpass simning innan det är dags för Vansbrosimningen som går nu på söndag, det blev en km i Klarsjön. Eventuellt simmar jag lite i veckan men inte något längre pass.
 
 
I helgen som gått har det inte hänt så mycket, Malin har sladdat och fixat till ridbanan så nu är den fin igen.
 
 
I lördags kväll var våra grannar Göran och Suzanne här och åt lite och till efterätt mumsade vi på chokladfondue som nog är bland det godaste jag vet, man får passa på att njuta av det nu när det finns färska jordgubbar.
 
 
I går kväll var jag nere vid kanalen och lyssnade på fin sång från missionsbåten Shalom som varje sommar lägger till i kanalhamnen på sin resa genom landet.
 
 
Idag har Sofie och jag varit och pantat typ 5 säckar tomflaskor som hon sparat på sig sen hon flyttade in i lägenheten, men hon fick en bra slant att handla mat för i alla fall vilket var välbehövligt eftersom hon nyss har kommit hem från Cypern där hon varit en månad. Vi tog även en sväng ut till Maxi och kollade in rean och åt lite mat där, jättegod pasta med lax och räkor.
 
 
Nu får det gärna bli lite bättre väder för jag är trött på det här hattandet med regn ena minuten och strålande sol i nästa, man vet ju inte riktigt vad man ska hitta på att göra. 
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej