Det nya året firade vi in tillsammans med grannarna hemma hos Yvonne där vi blev bjudna på god mat och trevligt sällskap.
 



Bara några dagar in på det nya året så åkte granen ut till hästarna innan den började barra för mycket.


Nu har även vintern och kylan slagit till ordentligt hos oss så imorse bet det ordentligt i kinderna för var det 14 minusgrade när jag släppte ut hästarna.
 

Fördelen med snön och kylan är att jag har kommit igång med skidträningen, häromdagen var Sussi och jag till Vreta och åkte och idag har jag varit med Leif och Helen till Klinga golfbana där dom hade jättefina spår på en slinga av 5,7 km. Nackdelen var att det var ganska backigt både uppför och nerför så det tog ordentligt på krafterna. Det jag känner att jag främst behöver träna på nu är att få uthålligheten att åka länge för backarna löser jag väl på något sätt när jag väl är där, ner kommer man ju alltid.
 
/Kram Mia
 

1 kommentarer

Malin

05 Jan 2016 22:20

Mysigt de ser ut. Backar är bra för träningen ;) min chef har anmält oss till Wellingtons variant av vårruset så nu måste jag med börja träna! :o

Svar: Vad kul🏃🏻är det 5 km också.
maria dahlberg

Kommentera

Publiceras ej