I onsdags träffades vi fyra som tillsammans ska försöka genomföra tjejklassikern. Sussi, Helen och jag känner ju varandra sen tidigare, Karin var första gången jag träffade men hon verkade vara en glad och trevlig tjej, så det här blir nog kanonkul.
 
 
Inför vasaloppet får väl detta vara min målbild, hoppas jag kommer att känna mig så här pigg när jag passerar mållinjen i Mora efter tre mils skidåkning.
Bilden är från i måndags när Sussi och jag var på golfbanan i Åtvidaberg och åkte skidor vilket gick sådär för mina skidor gick fortare bakåt än framåt  men fick i alla fall ihop åtta kilometers åkning.
 

I Tisdaga var jag på gymmet för första gången det här året, har nog inte ens varit där sen före jul. Sprang intervaller på löpbandet och körde lite styrka, här kommer även en bild på mina nya glasögon som jag var och hämtade innan.
 

Idag tog jag en promenad i det fina vädret innan jag åkte till jobbet, men det bet ordentligt i kinderna trots solen, tror inte det varit varmare än -15 grader idag.
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej