I onsdags var jag på återbesök hos sjukgymnasten och han tyckte det såg bra ut efter veckan med mina övningar jag skulle göra hemma, ska fortsätta med övningarna och sen tillbaka ytterligare en gång innan jag åker till Portugal. Har redan mindre värk men är väldigt stel i vissa rörelser och kan inte lyfta armen ovanför huvudet så det är inte lätt när man ska sätta upp håret.
 

I torsdags var Sussi och jag återigen på Ulrika marken, vi hade tur med vädret och det var jättemycket folk.
 

Till lunch åt vi jättegoda tunnbrödsrullar med räkor för tyvärr var laxen slut. Gjorde inga större fynd på marknaden utan mest det gamla vanliga som man alltid kommer hem med såsom korv, vykort och lite småplock. 
 

Goodina är nog den sämsta fotomodellen som finns, det är inte många kort som blivit bra av alla som jag tagit på henne. Hästarna går fortfarande kvar i stora hagen på bete och får göra det till jag kommer hem från Portugal.
 

Just nu ser jag på EM i fälttävlan på tv innan jag ska åka till jobbet.
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej