Här Malin kommer bild på verandan som vi håller på att glasa in. Vi har även skjutdörrar som kommit hem och som väntar på att bli ditsatta.
 

Eftersom jag gått och haft ont i axeln sedan i våras och det snart är dags att åka på träningsresa så beslutade jag mig för att kontakta en sjukgymnast för en diagnos och få lite tips om vilka övningar som är bra att göra och om det finns några rörelser som skadar. Så i onsdags var jag hos en sjukgymnast i Norrköping och han ställde diagnosen Frozen shoulder (vilket jag också hade gjort) men det är ju alltid bra med expertutlåtande. Nu har jag fått övningar som jag ska göra i en vecka och sedan ska jag tillbaka på onsdag igen. Har man otur så kan det ta upp till 2 år att återfå rörligheten och slippa smärtan i axeln igen, men min uppfattning är ju som alltid att det går aldrig att vila sig frisk utan rörelse är det bästa sättet att få saker att läka.
 

Igår var jag en sväng till gymmet och körde intervaller på löpbandet och därefter lite styrka samt övningarna för axeln. Det gäller ju att toppa formen nu till Portugal.
 
 
/Kram Mia

1 kommentarer

Anonym

06 Sep 2015 05:20

Yey vad fint de blir :) hoppas du blir bättre i axeln snart 😘 kram

Kommentera

Publiceras ej