Nu har äntligen vår nya soffa kommit som vi beställde för jag vet inte hur länge sedan. Men vi är mycket nöjda med den och den gamla har fått flytta till Strömvillans ungdomsgård i Norrköping, så kom den till nytta också.
 

Plockade även fram lite kopparsaker som jag tycker passar nu till hösten när man vill tända ljus.
 

Som jag nämnde i förra inlägget så funderade jag på att göra tjejklassikern nästa år och nu finns det ingen återvändo för idag  har jag anmält mig till Vätternrundan och ska även snart anmäla mig till Vasaloppet. Det är Sussi, Helen och jag som ska ge oss på det här.
 
 
Att göra tjejklassikern innebär; skidor (vasaloppet) 30 km, cykling (Vätternrundan) 100 km, simning (vansbrosimmet) 1 km och avslutningsvis löpning (lidingöloppet) 10 km.
 
 
 
 
Så nu är det bara att börja träna, jag har inga ambitioner att göra en massa bra tider utan jag ska göra detta som en kul grej och även få en utmaning på köpet.
 
/Kram Mia
 
 

Kommentera

Publiceras ej