Idag har jag varit till Lundby för att plocka jordgubbar, det fanns massor men dom var lite dåligt mogna så jag plockade inte så mycket utan åker tillbaka om några dagar när dom förhoppningsvis har fått lite mer sol på sig och mognat. Det är så gott att ha massor av jordgubbar i frysen att ta fram i vinter till smothies och dyl. Jag passade även på att köpa lite blommor där till ett projekt jag håller på med.
 

På eftermiddagen red jag ut en tur i skogen med hästen och därefter tog jag en cykeltur, det är väl bäst att träna på så jag kan hänga med Sussi när vi ska ut och hoja tillsammans.
På vägen hem cyklade jag förbi Venasjön där jag inte kunde låta bli att stanna till och fota denna vackra sommarkväll. Det är så lätt att bara fara förbi allt och glömma bort att stanna upp ibland och bara njuta av allt fint som vi har omkring oss.
 

/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej