Igår var Bosse och jag tillsammans med våra vänner Leif och Helen och såg på Tomas Ledin på Stångebrofältet i Linköping, Ledins musik är verkligen SOMMAR för mig och säkert för många andra också.
 

Vi hade verkligen tur med vädret, efter en veckas ihållande regn och kyla så sken solen så snällt just igår. Visst det finns regnkläder men sommarkonserter ska helst upplevas i solsken enligt mig.
 

Leif, Helen och Bosse laddar för konsert.
 

Säga vad man vill men när Ledin kommer ut på scen och drar igång sina gamla låtar som alla kan och som står sig fortfarande så är det fullt ös från början till slut och han är ju även en fantastisk liveartist.
 

I kväll har jag tagit en cykeltur på ca 1,5 mil runt Nässelbo, börjar bli mer och mer vän med min cykel och nu fungerar även växlarna som dom ska.
Imorgon är det dags för Sussi, Hella och min årliga tripp till Ullared så nu ska jag packa ner lite saker jag ska ha med mig.
 
/Kram Mia
 


Kommentera

Publiceras ej