Vad gör man när det varje dag regnar, blåser och är kallt? Jo jag åkte in till gymmet istället och körde först ett konditionspass där jag även testade stakmaskinen och därefter ett styrkepass, hade även tänkt och bubbla men relaxen var tyvärr stängd denna veckan för underhåll. Invigde även mina nya träningsbyxor som jag köpte på Ullared förra veckan. Innan jag åkte hem tog jag en sväng på stan och passade på att fika med Sofie som hade lunch.
 

Den enda fördelen med detta väder är väl att hela skogen just nu är full av blåbär och kantareller så det är bara att ge sig ut och plocka.
 

I lördags var Bosse och köpte en fyrhjuling som vi ska ha och sladda ridbanan och ploga snö med i vinter istället för traktorn. Så nu kan jag fixa ridbanan själv i fortsättningen (den är ju dessutom riktigt rolig att köra).
 

/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej