Så då verkar det som att vintern har kommit till Söderköping, visst är det fint när det är alldeles vitt ute. Hoppas bara att snön får ligga kvar ett tag så man hinner åka lite skidor i år, jag har inte provat mina slalompjäxor än som jag köpte för två år sen, för förra vintern var jag inte i Yxbacken en enda gång eftersom det knappt var någon snö.
 

Idag fick jag även tillfälle att prova min fina mössa jag fick i julklapp som Malin köpt åt mig när hon var i Skottland, så mjuk och gosig.
 

I söndags var jag på vårens första pass på F & S och jag måste säga att Helen hade lyckats med att göra ett kanon pass med både bra musik och rörelser, så det ser jag fram mot att gå på så ofta jag kan under våren. Ska bara bli bra från min hemska förkylning som har återvänt till mig. Blää.
 
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej