Igår skjutsade jag Malin och Sofie till Arlanda eftersom dom ska backpacka 1 månad i Asien med början i Thailand genom Malaysia och sen avsluta i Singapore. Hoppas dom får en underbar månad, resan dit har i alla fall gått bra för dom är framme nu.
 

När jag hade lämnat av dom på Arlanda stannade jag till på Kista galleria där jag hittade en jättekul butik som hette Oxygene och hade 50% i hela butiken så jag kom därifrån med tre tröjor och en blus. Därefter åkte jag hem till min bror Patric och åt lite lunch innan det var dags att fara hem igen i snöstormen. Det var verkligen inget roligt väder att köra i, bara två spår att åka i på E4 an.
 

Nu är det dags att ta tag i träning och matvanor igen efter helgerna och sjukdom så ikväll blev det omelett med sallad.
 
 
Jag är så arg idag på grannens j*a katt för i morse igen kom Fenix in och haltade med sår här och där och jag vet att den kommer hit och bråkar för dom slåss oftast på vår trapp så nu får han väl va inne på nätterna tills vidare.
 
 
/Kram Mia

Mm
 

Kommentera

Publiceras ej