Hoppas att ni hade ett bättre nyår än vad jag hade, dagen började med att Bosse hojtade att det rök ur jordkällaren och när vi kom ut var det bara att inse att vi inte kunde göra något själva utan det var bara att ringa brandkåren som kom och släckte. Det var elskåpet till vattnet som det hade blivit kortslutning i. Så nu stod vi utan vatten men som tur var fick vi tag på en snäll elektriker som kom och fixa till det provisoriskt så vi fick vatten i alla fall.
 

I övrigt så tillbringade jag mesta tiden av nyårsafton i sängen eftersom jag varit sjuk sen i Söndags. Hur är det, har ni avgivit några nyårslöften? Själv har jag väl tänkt som vanligt att jag ska hålla igång träningen och tänka på vad jag stoppar i munnen, inte precis något löfte mer som en liten påminnelse. Så nu vill jag bli frisk så jag kan komma igång med träningen igen som det har blivit lite dåligt av sista tiden.
 

 
I Lördags var vi på en jättetrevlig 60*2 års fest. Det var nämligen våra vänner Eva och Stefan som är tvillingar som fyllde 60 år. Dom fina tårtorna som dom bjöd på har Malin bakat, hennes bakblogg hittar ni HÄR.
 

God fortsättning på det nya året och hoppas att det nya blir ett riktigt bra år, just nu är det ett oskrivet blad som ska fyllas med vad vi hoppas blir en massa roliga och spännande äventyr. Detta år har ju varit väldigt mycket upp och ner med både roliga resor och fester men även mindre roliga upplevelser, men det är väl det som kallas livet.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej