Så här såg min bil ut igår när jag skulle åka till jobbet.
 
 
Men men det är väl bara att härda ut för om 20 dagar ligger vi förhoppningsvis på den här stranden i Playa del Ingles och när vi kommer hem igen är det inte så långt kvar till vårens antågande för då är vi ju inne i Mars månad som faktiskt är en vårmånad.
 
 

Fenix tycker att det är fullt tillräckligt att sitta inne och titta på snön utanför fönstret.
 

Just nu händer det inte så mycket utan dagarna rullar på som vanligt och jag ser fram emot att få hem mina tjejer om en vecka och få höra om allt dom upplevt.
 
/Kram Mia

1 kommentarer

Malin

05 Feb 2015 17:04

Nja, alltså.. de där ser liiiite för kallt ut för min smak så stannar nog här ett tag.. har de lite lagom med runt 30 grader/dag och sköna dagar på stranden ;)kram

Kommentera

Publiceras ej