Igår var jag hos optikern och provade ut nya glasögon, eftersom man fick 2 par till priset av ett så passade jag på att ta ett par till lika dana fast med slipade solglas.
 

Därefter mötte jag upp min kompis Tina på stan och tog en fika på Lindahls samt gick på stan och handlade upp julklappspengar och ett presentkort på Stadium. Där hittade jag dessa mysiga stövlar, hoppasa bara dom är lika varma som dom ser ut.
 

Köpte även dessa stövlar på Din Sko för pengar som jag fick av mamma.
 

Nu har det även kommit lite snö och kyla så igår var Millan helt täckt av frost när jag tog in hästarna på kvällen.
 

Nu börjar jag vara trött på att vara förkyld som jag varit i ca 2 veckor. Känner att jag behöver komma igång med träningen på allvar för nu är det bara två månader kvar till Vasaloppet. Idag tog jag i alla fall fram skidorna och testade ett par varv på ridbanan för där är enda stället som det är så mycket snö.
 
/Kram MIa
 

Kommentera

Publiceras ej