Idag är sista dagen på min semester för imorgon drar vi iväg på läger till Sikargården i en vecka med jobbet så jag hoppas på fint väder i veckan som kommer.
I onsdags var Sofie och jag till Skänninge marken där jag åt Langos med räkor vilket var bra mycket godare än förra gången jag provade med grädde och jordgubbssylt. Vädret var fint och det är alltid mysigt att bara knalla omkring på marknader och titta på folk. Det finns nog inget ställe som man kan se så mycket olika konstiga människor på.
 

Nu har även Frissan återvänt hem efter att ha varit på rymmen i tre dagar, hon brukar ju aldrig vara borta så man blir ju lite orolig. Men det skulle ha varit intressant att veta var hon varit.
 

I går kväll var det en helt otroligt vacker himmel i solnedgången, den var alldeles neonfärgad i rosa som jag bara var tvungen att gå ut och fota.
 

/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej