I lördags tog jag en cykeltur ut till Mem för att njuta av en av dom sista riktiga sommardagarna när man kan bada och sola.
 

Tog ett dopp ute vid piren (var säkert över 20 grader i vattnet).
 

När jag låg därute kom värsta båten och gled in mot slussen, den var flaggad med en flagga från Marchallöarna som ligger nordost om Australien så dom har gjort en skaplig resa till lilla Söderköping men fin var den.
 

I måndags åkte jag med jobbet på två planeringsdagar till KFUMs lägergård Stora Rengen.
 

Vi jobbade på om dagarna och därefter hade vi en trevlig kväll på bryggan innan vi gick upp och grillade, åt god mat, pratade och skrattade till sent på kvällen (lite för sent eftersom vi skulle upp skapligt tidigt).
 

Sussi och jag i solnedgången.
 

I morse vaknade jag och var genomförkyld med världens hosta.så det var bara och ringa o sjukskriva sig.
 
Hoppas ni mår bättre än jag.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej