I Lördags var det dags för Ullared igen med bästa juntan, eftersom det var deras överraskningspresent till mig så var det bara och hänga på för dom hade planerat och fixat allt. Vi for iväg på morgonen i denna racer som dom hyrt.
 

När vi kom  fram blev vi glatt överraskade för dom hade hyrt det här lilla mysiga huset som låg alldeles perfekt precis vid parkeringen på Gekås.
 

Efter första dagens shopping så styrde o fixade alla ihop Tacos och korkade upp vin till middag, det fanns en del att välja emellan. Vi provade även Morgans chips som var helt ok.
 
 
Därefter njöt vi av den goda maten med mycket prat och skratt där alla delgav sina uppleverser i det stora varuhuset, dom flesta hade ju aldrig varit där men senare när vi hade mannekänguppvisning hade alla fyndat olika saker.
 
 
SKÅL och tack för en trevlig resa!
 

Vid söndag lunch var det dags att packa ihop bussen och bege oss åter till lilla Söderköping.


Idag har jag haft en underbar eftermiddag genom att agera modell till en tjej som går Stylistprogrammet på Kungsgårdsgymnasiet. Jag fick ansiktsbehandling med massage och färgade bryn och fransar.
 

Nu ska jag ta något att äta innan jag ska bege mig ner till ett F & S pass.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej