Nu när hösten börjar närma sig så är det mysigt att pyssla lite inne så i förra veckan när Sofie och jag var på IKEA köpte jag en ny kökslampa med matchande krukor till.
 

I helgen har vi kört flyttlass från Röda stan som är en egen liten stad i Norrköping, detta hus köpte min gammelmormor och morfar 1918 och sedan dess har min släkt bott där och nu senaste året har Malin bott där men nu är huset sålt. Hoppas den nya familjen kommer att ta väl hand om huset och den mysiga trädgården med hönshus och dess gamla fruktträd.
 
 
 
 
 

Till och med min klistermärksamling från när jag var liten sitter kvar på en garderobsdörr.
 
 
/Kram Mia
 

1 kommentarer

Jonatan Stjerna

31 Mar 2015 22:41

Hej. Vad kul att läsa ditt inlägg, vi är dom nya ägarna till huset. Vi försöker ta så väl hand om både hus och gård som möjligt. :) Och vi trivs jättebra. Hade gott!

Svar: Vad kul att ni trivs och vill vårda vårt gamla hus😊🏠
maria dahlberg

Kommentera

Publiceras ej