Oj oj vad länge sedan det var som jag var inne här och skrev något. Mycket har hänt sedan sist bl.a hade jag en jättetrevlig fest i SOK stugan när jag fyllde år. Dom flesta nära och kära, släkt och vänner var där och gjorde min dag till ett fantastiskt minne.  Jag blev så uppvaktad och mest med resor och upplevelser. Av Bosse fick jag en träningsresa som jag ska på i höst, Av Sofie o Nicklas fick jag en spa resa tillsammans med Sofie och av Malin fick jag en resa till Paris ihop med henne. Jag fick även en flaggstång, biljetter på De Geer hallen och mycket mera.
 
 
 Mina fina tjejer som fixade och trixade med allt möjligt både före, under och efter festen.
 
 
Även Bosse och Nicklas fixade och styrde bl.a med maten som Thai House i Norrköping hade lagat.
 
 
Min käre bror och jag.
 
 
 Sofie hade gjort en tipspromenad om mig och den vanns av en av mina bästa vänner Tina som jag har känt sen jag var liten så självklart vet hon det mesta om mig.
 
 
Av mitt härliga tjejgäng fick jag en helg i Ullared, dit vi åker hela gänget i höst.
 
 
 Malin hade fått fria händer att fixa något till kaffet och det hade hon gjort med råge, vilka bakverk och vilken tårta hon hade gjort. Alla var mäkta imponerade och allt smakade lika gott som det ser ut.
 
 
 Jag lyckades även blåsa ut alla ljusen på en gång vilket jag tycker var bra gjort med tanke på hur många dom var ;).
 
 
Sofie och Nicklas var bartenders och blandade drinkar till gästerna.
 
 
 Tack alla som förgyllde min stora dag.
 
/Kram Mia
 

1 kommentarer

Sussi A

24 May 2014 11:51

Tack för en trevlig fest och underhållning!
och för den fantastiskt goda kakbuffén. Kram

Kommentera

Publiceras ej