Från och med idag och fyra veckor framåt har Bosse, Malin och jag antagit Sofies utmaning att inte äta godis, kaffebröd, läsk och snabbmat såsom Mc Donalds och pizza. Det enda jag kommer att sakna är såklart en liten kaka till kaffet men det ska nog gå bra det också.
Så hädanefter får väl mathållningen se ut så här vilket är helt ok för mig, bara att planera så man har nyttiga saker hemma istället för det onyttiga.
 
 
Nu börjar jag även att komma igång lite ordentligt med hästen och hon känns jättefräsch efter vilan, jag tror att även hon tycker det är roligt att få börja jobba lite igen.
 

Vilken härlig vårvärme vi har haft i helgen, jag började till och med att rensa upp och göra lite fint i rabatterna och idag har jag inhandlat lite blommor som jag ska plantera och göra fint med på verandan.
 
/Kram Mia
 
 

1 kommentarer

Sussie

10 Mar 2014 18:48

Så god maten ser ut Lite recept vore kul Goodina ser jättefin ut Är utslagen borta efter klippning och schamponering? Soliga kramar Sussie Saknar er men stortrivs på Myckelby

Svar: Tyvärr är det inte min mat utan jag har lånat bilden, utslagen är bättre men det tar ju ett tag innan håret växer ut igen. Kul att det blev bra m flytten/kram
maria dahlberg

Kommentera

Publiceras ej