Ikväll har jag och Maud varit på ett step-pass på gymmet, det var kul och fartfyllt men mot slutet kändes det som om man hade sprungit upp i Eifeltornet minst, jag var alldeles slut i benen
 
Igår var jag på en föreläsning av Lisbeth Pipping vilket är en färgstark kvinna som har växt upp med en utvecklingsstörd mamma. Hon har även skrivit boken Kärlek och stålull som handlar om hennes barndom där hon tidigt fick bli mamma till sin egen mamma. När hon var sju år kunde hon både läsa bättre och fick trösta sin mamma när hon var rädd. Hon och hennes syskon växte upp med en alkoliserad pappa och en mamma som inte förstod hur man tar hand om sina barn.
 
 
 För övrigt har jag hunnit vara en sväng till Ullared tillsammans med Sussi. Vi var där förra torsdagen och jag har nog aldrig varit med om så lite folk där, vi var där vid halv nio det kändes nästan som vi var själva i det stora varuhuset till att börja  med och så här såg parkeringen ut när vi kom dit. När vi var där så passade jag på att köpa alla engångsgrejer som dom har riktigt bra priser på, till min fest som jag ska ha när jag fyller.
 
 
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej