Så var ännu en helg slut, har inte gjort så mycket på sista tiden mer än det vanliga. Igår var lite kompisar och grannar här och firade Bosse som fyller år i morgon och ikväll har jag varit på det sista Friskis&svettis passet för den här säsongen, men i sommar kommer dom att ha pass i Brunnsparken på onsdagskvällar kl. 18.30 som man kan gå på helt gratis.
För ett tag sen var Maud och jag och tittade på Superior Race som gick i Norrköping det är typ en militärbana, man ska springa en mil och övervinna jag tror att det var ca 20 hinder utmed vägen och i slutet av bana ska man ta sig förbi några gladiatorer. Set skulle vara roligt att vara med nästa år men då får jag nog sätta igång att träna redan nu sen är det ganska dyrt att anmäla sig också så jag får se hur det blir.
 
 
Visst är det skönt att sommaren äntligen har kommit, idag är det ju egentligen den första sommardagen och nu längtar jag efter semestern men än är det 5 veckor kvar att arbeta.
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej