Nu är det bokat och klart, i oktober åker Helen och jag till Turkiet en vecka. Vi åker med Friskis & svettis/Springtime travel så nu får man väl lägga sig i hårdträning för att orka med all träning som man vill prova på där, vi kommer att bo strax intill en liten mysig gammal by som heter Side så jag hoppas att vi hinner uppleva lite mer än bara träning.
 
 
Vi startade redan igår då hon lurade med mig på ett träningspass utomhus vid SOK stugan som anordades av något som heter 24fitclub men kändes mest som ett väckelsemöte av bantningsmedlet Herballife. Hur som helst var det roligt och vi körde på allt vi kunde efter att ha sprungit en sväng och värmt upp. Dom körde Tabata pass, alltså köra 20 sekunder full fart och sen vila i 10 sekunder och varje övning 8 gånger. Jag var helt slut efteråt och idag känns det i musklerna men inte så farligt som jag trodde det skulle vara.
 

Nu ska jag gå ut och fixa lite i växthuset och plantera lite blommor som jag köpte igår  innan det är dags att åka till jobbet.
/Kram Mia

1 kommentarer

Sussi A

13 Jun 2014 10:03

Vad härligt det låter med träningsresa,kanske jag smyger ner i din resväska och följer med! nu ska jag ge mig iväg på min resa runt sjön. Tror inte att jag hittar dig i min väska men nästa år kanske =) Kram Sussi

Svar: Kan åka med på pakethållaren nästa år/ kram
maria dahlberg

Kommentera

Publiceras ej