I dag har jag roat mig med en av de tråkigaste saker jag vet nämligen att rensa ogräs i gruset. Man kan ju hålla på hur länge som helst och det syns ju inte.
 

Frissan tyckte i alla fall att det var trevligt med sällskap ute så hon låg på biltaket och studerade mig och undrade säkert varför jag kröp omkring på alla fyra för.
 

Igår fixade jag till mina naglar med en ny variant av gelelack men idag läste jag tyvärr på Aftonbladet att dom ska förbjuda försäljningen av just den sorten jag har för det har tydligen förekommit att en del har fått sår och utslag runt naglarna, men jag tror att det är om man kladdar bredvid nageln och att det då fräter när man härdar det. Jag har varit jätte nöjd med dom här lacken och hoppas att dom kommer med någon ny sort som inte är lika farlig.
 

/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej