Igår var hela härliga gänget från mitt jobb på Creperian för lite sommaravslutning nu när vi alla går på semester och våra duktiga vikarier får hålla ställningarna. Det var så kul att alla kunde vara med.
 
 
Sussi och jag mumsar på chokladboll till efterrätt!       Fina Louise!
 
 
Jag åt deras goda Ceasarsallad!                             Jeanette och Ullis!
 
 
Ikväll var jag på ett Friskispass i Brunnsparken, dom kommer att köra hela Juli och det är bara att gå dit och va med om man känner för det. Vi hade tur för i slutet av passet hörde vi hur åskan kom närmare men vi klarade oss från ovädret. Nu har jag landat i soffan med en skål keso, kvarg och färsk frukt, mums!! Hade tänkt se på tv men den fungerar inte och vi vet inte vad som hänt heller, möjligen har åskan slagit ner någonstans.
 
 
/Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej