Ni har väl inte missat att det är hästens år i år? Så det blir nog ett väldigt bra år tror jag.
 
 
 
Hästens år är den kinesiska zodiakens sjunde år i cykeln om 12 år. Hos kineserna symboliserar hästens år det ädla och eleganta men också snabbhet och uthållighet. Det står också för intelligens, vältalighet och frihet. Hästens år associeras också med glädje, flexibilitet, humor och fest.
 
Min egen häst har nu tappat tre skor så det har bara blivit lite promenader sen julafton, hoppas hovslagaren kommer i morgon.
Har även försökt komma igång lite bättre med träning för det blev det inte så mycket av i December, jag har bestämt mig för att göra någon form av träning varje dag.
 
Häromdagen var vi och såg "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" och den var ungefär vad jag hade väntat mig efter att jag läst boken, underhållande och rolig med bra skådespelare.
 

/Kram Mia
 
 

Kommentera

Publiceras ej