Oj vad länge sen det var som jag skrev här men dagarna rullar på som vanligt med jobb, träning och hästar. Men nästa helg åker jag till Gränsö med tjejgänget det ska bli så härligt. Vi har bokat ett paket med spa, trerätters middag och slottsfrukost så nu håller jag på och funderar ut vilken behandling jag ska välja.

Deras Spa-avdelning.
 
  Idag har Sofie varit här och fikat samt klippt mig och lämnat två Bonsai träd som jag ska försöka hålla liv i under två veckor för på fredag åker hon och Nicklas till Thailand tillsammans med hans familj, hoppas dom får en underbar resa.
Jag har även fått fram mina längdåkningsskidor nu när det har kommit snö så förra veckan åkte jag en halvmil två gånger. Jag skulle ju så gärna vilja åka Tjejvasan något år men eftersom vi inte alltid har snö här så har jag inte vågat anmäla mig och jag har heller inget att åka ihop med så om någon är sugen så är det bara att säga till.
/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej