I torsdags kväll var det happening på F & S i Söderköping eftersom dom firar trettioårs jubileum i år. Det kom en kille från Norrköping som hette Johan och det var ett kanon kul pass men det var nog det jobbigaste jag varit med om. Han körde något som heter Flex och som bestod av intervaller och mycket töjningar. Han sa visserligen att vi antagligen skulle vilja gå hem efter halva passet och det var inget skämt utan det var verkligen så och igår hade jag skaplig träningsvärk men då känns det att man gjort något.

Ett tips på en god smothie jag gjorde härom dagen; mango, en halv banan, mangojuice, vaniljyoghurt, 1 ägg och turkisk yoghurt . Mixa med stavmixer-klart.
Jag invigde även mina nya tränings tights som jag tyckte var så läckra att jag skickade efter dom för ett tag sen.
 
 
Det är faktiskt ganska mysigt med snön som har kommit och framförallt är det inte så lerigt överallt och hästarna kan äta hö ute utan att trampa ner allt i skiten.
 
 
/Kram Mia
 
 

Kommentera

Publiceras ej