Igår var mamma och jag hembjuden till Sofie på go´fika, hon bjöd på en jättesmarrig kladdkaka som hon bakat med vispgrädde till. När dom kom hem från deras resa till Thailand fick jag den här fina plånboken från "Michael Kors".
 
 
I förrgår var jag på Factory Fitness på ett introduktionspass där dom kollar hur man ska ha inställningar på maskinerna och vilka vikter man ska börja träna på så idag har jag träningsvärk i muskler jag inte visste att jag hade.
 
 
Sitter och kollar på Skicross nu och vi har fått ytterligare en bronsmedalj till Sverige, vilket vinter OS våra duktiga skidåkare gör.
 
På söndag är det klädbytardag på Strömvillan i Norrköping kl. 10-15. Det som finns är barnkläder, leksaker och vagnar, jag ska hjälpa till där så har ni vägarna förbi är ni välkomna dit.

/Kram Mia
 

Kommentera

Publiceras ej